TFT UNLOCKER Digital 1. 6.0.0 update

 TFT UNLOCKER Digital 1. 6.0.0



Xiaomi

Tap RECOVERY

[SIDELOAD] Method : [1] Disable MiCloud OFLINE

- Redmi Note 9S

- Redmi Note 9 Pro

- Redmi Note 9 Pro Max

- Redmi Note 10

- Redmi Note 10 Pro

- Redmi Note 10 Pro Max

- Redmi Note 11

- Redmi Note 11S

- Redmi K20

- POCO F3

- POCO X3 Pro

- POCO X3 NFC

- Xiaomi Mi 11 Lite

- Xiaomi Mi 11X

- Xiaomi Mi 10I

- Xiaomi Mi 10T

- Xiaomi Mi 9T

- Xiaomi Mi 10 5G


MediaTek

Tap Securty

[+] Fix Boot Info

[+] Fix some issues


[+] Fix iproxy not found


Download Full Setup TFTUnlock1.6. 0.0


Download Mediafire

Download Google Drive


Software Password = TFT

WinRar Password = TFT

Thanks developers احمد عز | Mahmoud Elmasry

@الجميع

Comments

Popular posts from this blog

Digital Microscope USB 3in1 v2.0

apk bypass

TFT Unlock V4.6.4.4 no internet connection solution fix